ET LITE KLAGEINNLEGG

Kan ikke tro at dagen er kommet. Bare 2 timer igjen til vi er påvei opp til flyplassen for å dra tilbake til kalde Norge, kan ikke si at jeg gleder meg. Eneste som er positivt er venner og at jeg kan komme meg tilbake til gode treningsrutiner. Å leve livet her i varmen (rundt 30 varmegrader) å dra hjem til kalde Norge er en skikkelig nedtur. Men jeg må virkelig bare fokusere på at det bare er 5 måneder til jeg flytter ned til Orlando igjen, å da forhåpentligvis for godt. Orker ikke å bo i Norge lengre, eneste månedene jeg kan trives er Mai – August, ellers er det et helvete for meg. Men ja, jeg skal prøve å tenke positivt. 

Akkurat nå sitter jeg å chiller i sofaen utenfor hotellet mens mamma er å fikset neglene sine. Hun har jo bursdag neste lørdag, så hun staser seg litt opp siden hun skal ha et black and gold party. Gleder meg masse, tror det kommer til å bli bra. Å for all del, jeg får se min søte lille baby Chanel igjen på mandag, det er jo positivt.. Hehe, endelig klarer jeg å være litt positiv her.. Dere må jo bli dritlei av all klagingen min. Må bare beklage det.

 

Nyttårsaften gikk forresten ikke som planlagt, siden meg og mamma er så dårlig til å kommunisere om hva vi vill og tenker.. Endte vi opp med en argumentasjon en time før nyttår, så jeg gikk å så på livet og rakketene alene før jeg tok meg en dusj og lå meg.. Tenker meg det hvertfall minst var rundt 100 000 personer på Miami Beach å feiret nyttår, så jeg var nå ikke alene akkuratt. Ganske Chill nyttårsaften får å si det slik. Neste år kommer jeg til å feire på Epcot, men håper på at jeg kan feire året etter i Miami, å da dra på Pitbull sitt NYE show.

HÅPER DERE ALLE HADDE EN NYDELIG NYE

 


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


1 kommentar

Siste innlegg