GOING TO THE BEACH

Gleder meg så utrolig mye til dette blir min hverdag, å kunne dra på stranden når jeg vil, og kjenne solen varme på huden. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg nok bare blitt værende her, men det vet vi alle at jeg ikke kan. Vi var kjempe flink å sto opp kl 8 i dag, siden det var salg borte på Victoria Secret, så mamma fikk kjøpt seg en hel del med bh’er, mens jeg endte opp med 2 string truser og en gave til min søte Martine. Ganske greit å bo 2 min fra Victoria Secret, men ikke akkurat så lurt. Det er jo å masse salg rundt om kring her fortiden, så jeg kan love dere at jeg sliter veldig. Lyst til å kjøpe alt, men når man ikke har penger, så har man ikke penger. Har jo mange regninger som venter på meg hjemme, å kredittkortene er jo snart brukt opp, så det sier jo seg selv at jeg må holde meg unna alt som heter shopping.

Har nettopp kommet hjem fra beaach’en, så nå er det litt chill tid før vi mest sannsynelig tar oss en tur til Downtown Miami. Var utrolig mange folk på stranden i dag, å siden det er utrolig sterk vind var det heist opp et rødt flagg. Det står for at det er farlig, å folk får dermed ikke gå så langt ut. Men hello, folk er folk så dere kan gjette at livvaktene fikk nok å gjøre på. den fløyten deres gikk i et for å si det slik. Begynner å lure på om noen folk ikke har en hjerne.

Ligger ved noen bilder fra stranden i dag. Håper dere alle har en nydelig og sikkert kald dag hjemme i Norge.


 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)


6 kommentarer

Siste innlegg